Netbank

Hvad får du ud af at bruge Netbank?

Vi har spurgt nogle af vore mange faste NetBank-brugere, hvorfor de er så glad for at bruge Netbank:

- jeg har fået et meget større overblik over min økonomi
- nu behøver jeg ikke ringe for at høre saldoen på min konto
- dejligt, at jeg selv kan flytte rundt på pengene mellem mine konti
- nu styrer jeg det hele selv

Hvad kan du bruge Netbank til?

Når du er logget på Netbank, kan du blandt andet:
- se saldi på alle dine konti
- se bevægelser mellem dine konti
- flytte penge mellem dine konti
- overføre penge til familie og venner
- betale giro- og indbetalingskort
- tjekke dine e-Boks udskrifter
- købe og sælge værdipapirer

- og meget, meget mere. Det nemmeste er at få en adgangskode og et nøglekort for selv at prøve NetBank.

Hvis du har brug for hjælp

Hvis du har brug for hjælp, kan du ringe til sparekassens Netbank-hotline på telefon 96575000. Det er sparekassens egne medarbejdere, der sidder klar ved telefonen til at hjælpe dig.

Det betyder, at vi kan hjælpe dig både med det tekniske, og selve brugen af programmet. Det findes ingen dumme spørgsmål, så ring endelig, hvis du sidder med et problem.

Netbank er gratis!

Du skal ikke betale gebyr for at være tilmeldt sparekassens Netbank. Det er også gratis at betale for eksempel girokort via Netbank. Kun hvis du skal bruge en separat kvittering, skal du betale portoen for at få den tilsendt.